Najpogostejša vprašanja
1. Koliko časa po izpolnitvi obrazca lahko pričakujem odgovor?
Ob oddanem povpraševanju vas pokličemo, da bolje spoznamo vaše želje in pričakovanja glede potovanja. Ob oddanem povpraševanju prejmete tudi elektronsko sporočilo z nadaljnimi navodili in podatki za plačilo akontacije. Z organizacijo potovanja začnemo takoj po prejetem plačilu akontacije. Vedno se trudimo, da v najkrajšem možnem času pošljemo rezultate našega iskanja na spletu, najkasneje pa v dveh delovnih dneh.
2. Zakaj moram plačati akontacijo?
Akontacija v višini 40€ je že del končne provizije, ki jo zaračunavamo za opravljeno iskanje, vodenje skozi nakup in podajanje informacij, ki jih potrebujete za potovanje. S plačilom akontacije vi izkažete resnost namena potovanja, mi pa se lotimo iskanja najboljše opcije, ki terja kar nekaj ur dela.
3. Kako vem, da boste res našli potovanje, ki bo po moji meri?
Pri nas niste le številka! Pred začetkom sodelovanja vas pokličemo in se z vami bolj podrobno pogovorimo o vaših željah in pričakovanjih. Vedno ponudimo več možnosti, vi pa izberete tisto, ki vam najbolj ustreza.
4. Kako lahko najdete tako ugodne letalske karte in namestitve?
Letalske karte in namestitve iščemo na več kot 30-ih brskalnikih, spletnih straneh in forumih ter med seboj primerjamo cene. Vsakemu iskanju se individualno posvetimo in za stranko v povprečju namenimo med pet in deset ur iskanja, lahko pa tudi veliko več.
5. Moje potovanje je časovno še precej oddaljeno. Lahko vseeno oddam povpraševanje?
Ko prejmemo vaše povpraševanje preverimo trenutne cene letalskih kart v želenem obdobju, ki so objavljene na spletu. Glede na to, da imate vi čas, mi pa veliko izkušenj, vam bomo lahko tudi predlagali, da z nakupom karte počakate do morebitne akcije. Če se odločite za to možnost, redno pregledujemo akcije letalskih kart posebej za vas in vas obvestimo takoj, ko odkrijemo kaj zanimivega.
6. Nimam ideje za destinacijo, mi lahko pomagate?
Seveda. Zaupajte nam kaj si od potovanja želite, mi pa vam svetujemo kaj je najbolj primerno glede na čas potovanja in budget, ki ste si ga zamislili.
7. Imam omejen budget, lahko to upoštevate?
Seveda. Glede na budget, ki ste ga namenili potovanju, vam svetujemo o izbiri destinacije in poiščemo letalske karte in namestitve, ki ustrezajo temu znesku.
8. Ali moram biti lastnik kreditne kartice?
Ne, ni pogoj, da je potnik tudi lastnik kreditne kartico. Vseeno pa si za nakup morate zagotoviti kreditno ali predplačniško kartico z dovolj visokim limitom. Če je nimate, si jo lahko izposodite od bližnjih.
9. Ali ste turistična agencija?
Ne. Turističnih paketov ne prodajamo in nismo omejeni na določene hotele ali letalske linije. Naše zagotovilo je, da delamo v vašo korist in poiščemo vam najbolj primerne letalske karte, namestitve ali najem avtomobila.
10. Ali je na destinaciji predstavnik?
Ne. Potujete samostojno, a mi vam pomagamo pri celotni organizaciji potovanja in vam podamo vse informacije, da boste odšli na potovanje povsem brezskrbni in pripravljeni.
11. Še nikoli nisem sam kupil letalske karte preko spleta. Kaj lahko pričakujem?
Brez skrbi. Mi poiščemo, vi le izberete. In ko izberete, vam pripravimo povezave in vas preko telefona vodimo skozi nakupni proces. Nakup opravljate s svojo kreditno ali predplačniško kartico. Z vami smo ves čas procesa nakupa in se prepričamo, da ste prejeli vse potrditve letalskih kart in ostalih rezervacij.
Imate kakršnokoli vprašanje? Pošljite nam email ali pokličite in z veseljem vam bomo odgovorili!